Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Patrijarh Irinej: SPC je protiv podele KiM i nove granice, Srbija bez KiM nije Srbija

Komentari (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 06 februar 2019 12:42
Jasnije !!!
Gospodine Poglavaru SPC što ne kažete jasnije da : "Podela Kosova i nove granice , O ČEMU GOVORI VUČIĆ, za Srpsku pravoslavnu crkvu i za većinu stanovništva nisu prihvatljivo rešenje".
Preporuke:
133
16
2 sreda, 06 februar 2019 12:46
penzioner Cviko
Patrijarh ima isti stav kao i narod koji protestuje. Napredujemo (?).
Preporuke:
96
17
3 sreda, 06 februar 2019 13:09
ZR
Sve to što si rekao, prenesi i tvom ljubimcu na Andrićevom vencu.
Preporuke:
106
7
4 sreda, 06 februar 2019 13:21
@Cviko
Ne napredujemo, on uporno govori da se prvorodjeni "bori za Kosovo kao lav"..??!!
Preporuke:
60
16
5 sreda, 06 februar 2019 13:39
Komunista Uvek
Cudni neki vetrovi duvaju i u SPC. Patrijarh izgleda ne bi da se zamera ni Rusiji, ali ni vladaru Srbije. S toga i njegove izjave se razlikuju i prilagodjene su politickim izjavama. Jedna je za rusku javnost, a drugacija za srpsku.Obe u skladu s politikom zemalja u zavisnosti cijim se medijima daju.
Mozda bi smo voleli da cujemo zaista kakav je stav SPC prema KiM? Ne samo prema manastirima i srpskom narodu koji ce i dalje ostati, nadamo se, pod okriljem SPC, vec prema teritoriji kao delu drzave?
Preporuke:
71
15
6 sreda, 06 februar 2019 13:40
gandra
odlicno - a sada crkva i patrijarh to da ponavljaju svakoga dana
Preporuke:
77
7
7 sreda, 06 februar 2019 13:49
Dajte poglavaru
Gospodine Poglavaru SPC što ne kažete jasnije da : "Podela Kosova i nove granice , O ČEMU GOVORI VUČIĆ, za Srpsku pravoslavnu crkvu i za većinu stanovništva nisu prihvatljivo rešenje".

malo vremena da nauchi srBski.
Preporuke:
28
14
8 sreda, 06 februar 2019 14:20
Peć
Prvo treba da sjedište Crkve vrati u Peć i da se i on i popovi iz vrha Crkve presele tamo. Onda ostalo.
Preporuke:
55
11
9 sreda, 06 februar 2019 14:28
Ukt
Pope odluci se!
Preporuke:
44
19
10 sreda, 06 februar 2019 14:30
Čas u klin...
... čas u ploču.

Pa, ne može to tako. Pa da si tri put srpski patrijarh.
Preporuke:
61
13
11 sreda, 06 februar 2019 14:46
Slavomir Srpski
Podela Kosova i nove granice, o čemu neki govore, za Srpsku pravoslavnu crkvu i za većinu stanovništva nisu prihvatljivo rešenje, jer Srbija bez Kosova i Metohije nije Srbija, izjavio je patrijarh srpski Irinej

Jasnije ne moze biti: nikakva podela, nikakvo prekrajanje granica. Vidim da neki komentatori napadaju patrijarha zlonamerno, izvrcuci ono sto je jasno receno.

Ta odluka nije samo Patrijarha vec i S.A.Sabora SPC, i pokazuje da danas SPC sa svojim pravoslavnim vernicima je najjaca brana u Srbiji protiv biilo kakve otimacine i jednog jedimog kvadratnog metra na Kosovu i Metohiji. Kosovo i Metohija je neotudjivi deo Srbije, barem dok postojimo mi Srbi.

Ako opozicija nije u stanju da to afirmise na protestima, ima SPC da nas vodi umesto nesposobnih politicara da Srbiju oslobodimo okupacije. Nije prvi puit u istoriji.
Preporuke:
60
11
12 sreda, 06 februar 2019 14:50
I ja nešto da kažem
I dok Hašim Tači govori o manjoj korekciji granice Vučić govori o podeli.Po tom dogovoru Srbi će dobiti teritorije koje su pripale Kosovu 1959. a Albanci 97procenata Kosova,pravno obaveѕujući sporaѕum i stolicu u UN.Patrijarh je potpuno u pravu ali ovi na vlasti se ne boje boga već ljudi na protestima.
Preporuke:
51
8
13 sreda, 06 februar 2019 14:54
U Evropi...
...Srbija moze i bez srca. Tamo nas vole. Necemo trebati ni da radimo. Slace nam evre u kamnonima, a razmnozavacemo se kao i oni. Dobro smo krenuli.
Preporuke:
37
8
14 sreda, 06 februar 2019 15:12
Rasija
Stav SPC i patrijarha je nedvosmislen.
Neustrašiv stav nepričešćenih pljuvača je smislen.
Zato što kritikovanje patrijarha ne izaziva ni nelagodnosti ni neprijatnosti dok primedbe nekom sa vozilom sa pogonom na četiri točka ili građevinskom investitoru izaziva (tj. svim "moćnicima" iz vašeg komšiluka).
Preporuke:
16
18
15 sreda, 06 februar 2019 15:28
nebitan
@Slavomir Srpski

Poštovani, ja se takođe pridružujem većini komentatora koji "napadaju", tačnije upozoravaju Patrijarha zbog njegovih dvoličnih izjava. Dok sa jedne strane Nj.Svetost govori da Crkva neće prihvatiti podelu i slične zločine oko Kosova, dotle sa druge strane stalno izražava podršku izvesnom vučiću koji već tri godine pokušava Srbima silom da uvali upravo podelu, zvanu razgraničenje. Je li to ludilo, dvoličnost, šizofrenija, da nije možda neka premudra partija šaha u kojoj svi kriju svoje prave poteze? Pa, u tom nadmudrivanju Srbija je možda otupela zapad, ali je otupela i svoj ponos, svoj moral i spremnost većine građana da veruju u državu čiji čelnici javno trguju svojom teritorijom. Šteta koja je neuporedivo veća od koristi, ako iko uopšte vidi korist u vučićevom kancerogenom delovanju.
Preporuke:
46
2
16 sreda, 06 februar 2019 15:45
Mićko
Daj se više odluči na koju ćeš stranu
Preporuke:
47
5
17 sreda, 06 februar 2019 16:25
Raskolije
KiM bez patrijarha u Patrijarsiji nije deo Srbije.
Preporuke:
19
4
18 sreda, 06 februar 2019 16:27
Zabrinuti
Kojim stavovima Njegove Svetosti verovati? Stav Sabora je jasan i precizan, jasni su i stavovi pojedinih Vladika, taso, Amfilohije,Fotije, irinej backi. Ali, stavovi Patrijarha su dvosmisleni i neprecizni. sada, vasa Svetosti govorite kako i dolikuje srpskom Patrijarhu. Svedocite Istinu, sledite primer Gavrila rajica, Mucenika. Ali, da li ce ovi stavovi biti vrlo brzo retusirani pominjanjem nepomenika koji se lavovski bori, a taj isti otvoreno predlaze podelu protiv koje sada i Vi govorite? Kada Vam verovati, kada govorite istinu? Potseticu Vas na reci Svetog Atanasija u vremenu Julijana Otpadnika, Vi dobro znate u kakvoj situaciji je tada bila Crkva, rece Sveti:"Oblacak je, proci ce". Bice i ovih i nekih drugih vlasti, manje - vise neverujucih i verujucih samo za prenose Litugija o Bozicu i Vaskrsu, a Svetinje su Svetinje za sva vremena. kako radili, tako nam i Bog pomagao
Preporuke:
32
5
19 sreda, 06 februar 2019 17:08
Ja pa ja
Kada odeš u Prestonicu svih Srba, Pećku patrijaršiju, onda ću da ti poverujem. Ovako, danas jedno sutra drugo, ali ne demantuješ ono da je "sami Bog poslao Vučica da spašava Kosovo". Šta ti ono reče AV da tražiš od Putina u hramu Svetog Save. Zašto se toliko ponizi pred narodom.
Preporuke:
32
3
20 sreda, 06 februar 2019 17:11
Cinik
Pravac Pecka Patrijarsija.Daj licni primer bre.A stado ce mozda za tobom.
Preporuke:
33
5
21 sreda, 06 februar 2019 17:19
Svedok
Srbija bez Kosova, kao covek bez srca
Srbija je vec vise godina bez Kosova, al patrijarh sve zivahniji
Preporuke:
24
6
22 sreda, 06 februar 2019 17:36
Golub
Ako mi dozvolite, ni AV nikada nije rekao za ruske medije da želi podelu i priznanje KiM. Tako da ovo što je rekao patrijarh nije ubedljivo. Neka kaže isto na RTS ili za Tanjug.
Preporuke:
33
3
23 sreda, 06 februar 2019 18:33
Gorštak
To sve znamo. Ipak...

Slažem se da Crkva treba da teži da se ne sukobljava sa Vladom, i slažem se da patrijarh treba da deluje u pomirljivom tonu, da smiruje strasti u društvu, što i pokušava. Ali...

Potpuno je jasno da sa Vučićem možete biti u dobrim odnosima samo ako mu hranite sujetu, i to do neukusa, jer ništa manje on ne priznaje. A od svega toga, bar po pitanju KiM, nema nikakve koristi.

Ovi nadljudski i neprirodni pokušaji patrijarha da bude u odličnim odnosima sa Vučićem (koji zastupa to što zastupa - kada Rusi nisu u blizini), a da istovremeno predstavlja autentične stavove naroda i Crkve, dovode do komičnih situacija.

I sam sam deo Srpske pravoslavne crkve (kao vernik), ali mislim da patrijarh prosto treba da kaže šta misli o KiM i da stavi tačku nakon toga. Pa kom opanci, kom Informer.
Preporuke:
20
5
24 sreda, 06 februar 2019 19:17
Slavomir Srpski @nebitan
Evo p[okusacu da vam odgovorim. Pre svega kritikuje se neciji stav po nekom pitanju. a ne licnost. Dakle, ja isto kritikujem neke stavove Patrijarha, posebno onaj sa bogosluzenja u Banja Luci kada je rekao, bez dokaza, da "nam je sam Bog poslao Vucica". E sada, kao vernik, posto je Bog svemocan a Vucic sedi na vrhu drzave, verovatno je tako. Ali Bog salje i upozorenje na taj nacin narodu koji se odvraca od svoje vere, i stavlja nas u iskusenje da pokazemo nasu snagu i moral. Stoga da li je ili ne Bog poslao nekog medj Srbe da nas isusava ja ne znam.

Ali ono sto znam je da je posle toga S.A Sabor SPC doneo jasnu odluku po pitanju KIM, i da Patrijar uvek iznosi taj jasan stav o ocuvavanju KIM u Srbiji svim sredstvima. Nakaradno je napadati Patrijarha SPC kada iznosi takav jasan i opsteprihvacen stav svih pravoslavnih vernika koji veruju i mole se S.Savi za spas Kosova i Metohije.
Preporuke:
15
6
25 sreda, 06 februar 2019 19:27
Slavomir Srpski @nebitan (2)
Kao sto rekoh, ja ne znam da li nam je Bog poslao Acu sVrnbina da nas kazni zbog tolike nevere medj Srbima, i da nas podtakne da reagujemo posteno u istini i pravdi.

Pa mi ta izjava Patrijarha u B.Luci najvise lici na ohrabrivanje i pozivanje na istorijsku odgovornost Ace sVrbina po pitanju ocuvanja Srba i matice nase na Kosovu i Metohiji,na vrlo slican nacin na koji je licno Putin, mocni predsednik Rusije,to ucinio ordenovanjem Ace u Beogradu.

Ako ste primetili,u odlasku u Hram S.Save, Vucic je bio u drugom redu gde se detinjasto smeskao cekajuci da ga Putin promovise pred SNS Srbima ospelih autobusima. Putin je bio uz Patrijarha direktno sve vreme,iako on nije patrijarh Rusije vec Predsednik, pa bi po protokolu morao da bude uz Predsednika Srbije. A nije. Zasto? Zasto je izbegao da bude izmanipulisn politicki pred SNS organizatorima kontramitinga? On i nas Patrijarh su na istom problemu dovodjenja u red ovog Ace psihopate koga smo MI ustolicili za Predsednika a ne oni.
Preporuke:
14
5
26 sreda, 06 februar 2019 20:42
Ah
Kako osvestiti beslovesnog? Teško i to pokazuje apsurd u kome patrijarh osuđuje Vučićevo politikanstvo i izdaju a ne pominje ga po imenu iako svi sa iole mozga shvataju i znaju o kome je reč.
Problem koji ima SPC je onaj hrišćanski doktrinarni stav da je "svaka vlast od boga". PA i jeste samo što je nekad blagoslov a nekad kazna. Ovaj je bogami žestoka kazna a zašto treba svi da se zapitaju pa i patrijarh i SPC.
Neće biti bolje dok se istina ne iznese do kraja - da imamo okupatroskog namesnika na vlasti koji rasprodaje Srbiju za svoju fotelju i kožu uz pomoć interesne mafije koju je okupio oko sebe i beslovesnog puka koji trupka za njim nadajući se mrvicama.
Preporuke:
24
3
27 četvrtak, 07 februar 2019 07:08
Spiridon
@ Slavomir Srpski

Putin je bio uz Patrijarha direktno sve vreme,iako on nije patrijarh Rusije vec Predsednik, pa bi po protokolu morao da bude uz Predsednika Srbije. A nije. Zasto? Zasto je izbegao da bude izmanipulisn politicki pred SNS organizatorima kontramitinga? On i nas Patrijarh su na istom problemu dovodjenja u red ovog Ace psihopate koga smo MI ustolicili za Predsednika a ne oni.


Ma bravo Slavomire, odmah se vidi da ste kod Cvijanovića išli na magistarske studije iz nebeske geostraktike...
Elem, šta htedoh reći... Dakle kada kažete Mi smo ustoličili predsednika, govorite ako nije problem samo i jedino u svoje ime, jer ima ljudi koji nisu kao vi verovali 2012 u krilaticu Preko Vučića i Tome do slobode!?!
Takođe samo mi nije jasno, kada kažete da će crkva da povede narod, da li će da to urade peške ili će da idu ispred nas u džipovima i audi crnim limuzinama. Čisto da se zna ko u besnu limuzinu po putu prvi kosi a ko tabanajući vodu iza nosi...
Preporuke:
7
6
28 četvrtak, 07 februar 2019 07:48
Hemac
@penzioner Cviko
Patrijarh ima isti stav kao i narod koji protestuje. Napredujemo (?).

Da, vidim. Zato se opozicije u programu dogovorenim sa narodom ubi od brige za Kosovom.
Preporuke:
8
1
29 četvrtak, 07 februar 2019 08:45
Igor
Gospodine Gavrilovicu sta vi konkretno predlazete. Da siptari podviju rep i da svi nestanu u nepoznatom pravcu. Da se dovede David Koperfild i da obavi magiju nestajanja sipaca, za one koji nece da odu. Pa oni se bre naseljavaju po Srbiji gde god im se hoce i zasticeni su kao medvedi. Atomsku bombu takodje nemamo; daklem sta vasa svetlost predlaze, ali molim vas da ima coskove i rucke za sta da se uhvati. Hvala.
Preporuke:
7
6
30 četvrtak, 07 februar 2019 09:39
Radoje
Odgovor za komentar Peć:
Uporno govorim da DELA a ne reći govore o svakom od nas, pa tako i o Patrijarhu Irineju. i takođe uporno insistiram da je njemu mesto u Pećkoj Patrijaršiji, a na u Dvoru Episkopa Beogradsko-Karlovaćkog, koji narod pogrešno zove Patrijaršija. Danas ćujem da se protest sprema i u Gračanici, još jedan razlog više da posluša i VAS sa KiM, i da svojim stolovanjem u Peći DELOM pokaše da je uz narod.
Preporuke:
11
1
31 četvrtak, 07 februar 2019 10:26
Agent
Upitan da prokomentariše hoće li srpski manastir Hilandar na Svetoj gori, koji se nalazi pod jurisdikcijom Carigradske patrijaršije, priznati novu Ukrajinsku pravoslavnu crkvu,

Nisam siguran ali mislim da Hilandar nije pod jurisdikcijom Carigradske patrijaršije. Čini mi se da je prilikom osnivanja manastira carskom poveljom oslobođen od svake vlasti.
Preporuke:
4
0
32 četvrtak, 07 februar 2019 13:35
Turas
@ Doskočio.
Kuckaju neki ,jasan je Irinej da jasnije ne može biti . Pri tome zaboravljaju da menja svoje izjave zavisno od "terena" . Kao i njegov "borac" AV. Znači doskočio !
Sada jedna teza za komentatore : Asihrona politika Srbije -odluke neodlučnih ili prenemaganje nedostojnih
Ili jednostavno , ne smatrate li da SPC ima dužnost za jasan stav o Kosmetu prema svom Narodu ?
Sve u svemu stvar je u ljudskom moralu . Ljubav prema Otadžbini ili zabole nas ...
Preporuke:
0
1
33 četvrtak, 07 februar 2019 15:36
Slavomir Srpski, @Spiridon
jer ima ljudi koji nisu kao vi verovali 2012 u krilaticu Preko Vučića i Tome do slobode!?!

Elem? Sta je pisac hteo da kaze? Moja malenkost je bila da se rusi Tadic i glasa za Nikolica, jer je Tadic izmestio pregovore o KIM iz UN u Brisel i time je otpocela tragedija razbijanja srbskih institucija na KIM. Glasali smo za Tomu jer je onda SNS apsolutno trazila da se poniste svi ti Borko-Tadic sporazumi i taj Briselski proces!

DA, da PONOVIM: onda je SNS svekolika trazila da se prekinu Briselski sporazumi, pa izmedju takvog obecanja i Tadiceve izdaje i predaje, izabrali smo SNS. I to je bilo normalno.

Ali nismo izabrali psihopatu Acu. To je izvedeno pucem u SNS kada je Aco PRISILIO Tomu da se odrekne predsednistva SNS (on se nije odrekao kada je postap Predsednik republike, pa samo govori kolika je on HULJA od coveka). Zauzimanjem SNS, Aco je postao gospodar Srbije do danas.

Sto se tice toga kako SPC poziva narod da se brani, procitajte malo istoriju: nije na odmet.
Preporuke:
5
0
34 četvrtak, 07 februar 2019 15:42
Spiridon
@ Turas
Kuckaju neki ,jasan je Irinej da jasnije ne može biti . Pri tome zaboravljaju da menja svoje izjave zavisno od "terena" . Kao i njegov "borac" AV. Znači doskočio !


Kuckaju oni što su se do juče u Tomu i Vučića kleli, pa sada veselnici sanjaju kako će Vučić da se urazumi, samo da ga kao patrijarh i Putin poguraju i eto njega opet onog starog...
Preporuke:
2
3
35 četvrtak, 07 februar 2019 16:18
Slavomir Srpski @Turas
Kuckaju neki ,jasan je Irinej da jasnije ne može biti . Pri tome zaboravljaju da menja svoje izjave zavisno od "terena" .

Posto sam jedan od onih koji je tako "kuckao", pozvan sam da vam odgovorim:

Ako je vasa potreba da kritikujete licnost,jer je po vama nedostojna,najbolje je onda da napisete duzi tekst za NSPM (ne moze to u 200 slova),pa da onda o tome diskutujemo . TO bi onda bilo u redu.

Ali ako kritikujete pojavu neke licnosti koja onda iznese jedan poseban stav, kritika mora da se odnosi na ono sta taj stav zauzima. (vec sam u ranijem konetaru to napomenuo). Opet,u ovom istupu, bilo gde da je bio,JASAN je stav Patrijarha i neopoziv za bezalternativnu odbranu Kosova i Metohije,u skladu sa S.A.Saborom SPC. Dakle taj stav je jasan,ispravan,verodostojan u skladu sa sveukupnom SPC i vernicima.

Sada, posto vam to izgleda smeta,da Patrijarh kaze nesto skladno,ja vam bas ne mogu nista. Lepo napisite poduzi tekst da NSPM objavi o Patrijarhu kao licnosti,pa da vidimo.
Preporuke:
2
1
36 četvrtak, 07 februar 2019 16:19
Turas
@ četvrtak, 07 februar 2019 14:42 Spiridon
@ Turas
Pemzioneri se nadaju u Vučića , ne da se urazumi , već da on to namerno tako konfuzno tvrdi , čas jedno , posle drugo , da zavara zapadne "poverioce" . Oni su (raspitivao sam se)ubeđeni da neće Kosmet da proda
Po meni biće "prijatno"iznenađeni . Nema veze nije im prvi put .
Preporuke:
0
0
37 četvrtak, 07 februar 2019 16:26
Slavomir Srpski (2) Gospodo, STA je vama prioritet u pokusaju veleizdaje?
Kuckaju neki ,jasan je Irinej da jasnije ne može biti . Pri tome zaboravljaju da menja svoje izjave zavisno od "terena"

Drugo ste htedoh reci je u smislu prioritetnosti za Srbiju. naime, svakako da je prioritet da se spasava Kosovo i Methojija, i cudi da SzS to ne primecuje iako svaki bozji dan pretnje, is SA, iz Brisela, da se stvar "razgranici",a Pristina otima, preti ratom..

Ne mozete me ubediti da je DANAS,i sledecih par meseci (barem do Juna),najvaznije diskutovati o sposobnostima Patrijarha da vodi SPC,vaznije i hitnije nego spremiti narod za mogucu agresiju (i vojnu) na sever KIM,ili na mogucu veleizdaju "razgranicenja" od strane vlade koja to trazi bar godinu dana!

A da bi se odbranili,mi moramo da gradimo JEDINSTVO,pre svega pravoslavnog rodoljubivog srbskog naroda. Ko danas instrumentalizovano napada na Patrijarha rusi poslednji stub odbrane Srbiej: rusi jedinstvo u SPC. A taj cin bi bio cin veleizdaje u najtezem momentu. To necemo dozvoliti.

Jeli sad jasnije?
Preporuke:
2
0
38 četvrtak, 07 februar 2019 18:44
Spiridon
@ Slavomir Srpski
Moja malenkost je bila da se rusi Tadic i glasa za Nikolica, jer je Tadic izmestio pregovore o KIM iz UN u Brisel i time je otpocela tragedija razbijanja srbskih institucija na KIM. Glasali smo za Tomu jer je onda SNS apsolutno trazila da se poniste svi ti Borko-Tadic sporazumi i taj Briselski proces!
Glasajte vi opet ko vam brani, ja sam samo hteo da vam se od srca zahvalim, jer da ne bi vas i vaše geostraktičke pameti, ko zna gde bi danas Srbija sa onim “zlim” žutima bila!? Sreća božija pa dođe Vučić, što reče potresno naš patrijarh sam nam ga je Bog sa nebesa poslao, da predvodi sve Slavomire zemlje Srbije. Ja da sam neka vlast, pa odmah bih uveo zakon da svi vi što za Vučića i Tomu izdaštaste 2012 godine, od sada pa na dalje možete samo za njih i nikoga drugog da glasate. Sad će on Slavomire, videćete vi, samo da ga patrijarh pogura i da mu Putin još neki orden zadene, drugi će to sasvim čovek biti od ovoga sada. Izdržite Slavomire, samo još malo...
Preporuke:
0
3
39 četvrtak, 07 februar 2019 19:25
itd ili ... Spiridonu gnevnom
može neki B vitaminčić za živce?!

kome kao Spiridonu nije jasno da je Patrijarh više nego jasno kazo šta je imao onome ko ima uši da sluša i mozak da razume, njihov problem

a kome su džipovi simbol za crkvu kao Spiridonu taj ništa ne zna ni o našoj crkvi ni o veri

usuđujem se da ustvrdim, Spiridon ništa ne zna ni o čemu ovde o čemu piše

Spiridon neki nazadnjak bot?

verovatno

kobajagi suptilno udara na sve Vučićeve neprijatelje i one koji se Vučiću usprotive, da li je Spira korisni idiot ili samo ovo drugo?

Slavomire, mante se komunikacije, svi komentari su vam sjajni!
Preporuke:
4
0
40 četvrtak, 07 februar 2019 19:28
Spiridon
@ Slavomir Srpski
Drugo ste htedoh reci je u smislu prioritetnosti za Srbiju. naime, svakako da je prioritet da se spasava Kosovo i Methojija, i cudi da SzS to ne primecuje iako svaki bozji dan pretnje, is SA, iz Brisela, da se stvar "razgranici",a Pristina otima, preti ratom..
Dakle malo dete od tri i po godine vidi da je problem svih problema, uključujući tu i predaju Kosova, vaš omiljeni Vučić i da je conditio sine qua non da se on skine sa vlasti, inače potpisa Kosovo Šitparima koliko ove godine najkasnije. Što se tiče tih kao pretnji ratom i svega ostalog, smanjite čitanje Informera i gledanje TV Pinka, jer se primate kao penzija iz dva dela, na Vučićeve spinarije koje mu služe da svoju buduću kosovsku veleizdaju predstavi kao jedino moguće rešenje problema.
Čisto da vam kažem unapred, da ću iskoristiti svaku priliku kada Vučić uskoro potpiše sa Tačijem konačni i sveobuhvatni sporazum da vas podsetim na vašu današnju pamet i da vam se opet zahvalim za 2012 godinu...
Preporuke:
0
4
41 četvrtak, 07 februar 2019 19:35
itd ili ...
zaista kako se komentari koji treba da se odnose na vest pretvaraju u defanzivne odgovore, objašnjenja, pravdanja nekom Spiridonu?

samo mu pumpate ego

ionako ga ima previše

ni Patrijarh nije niko u odnosu na Spiridonov doprinos srpstvu i srpskoj inteligenciji
Preporuke:
4
0
42 četvrtak, 07 februar 2019 21:44
Spiridon
@ itd ili ...
kome kao Spiridonu nije jasno da je Patrijarh više nego jasno kazo šta je imao onome ko ima uši da sluša i mozak da razume, njihov problem
Šta je ovo, počelo vidim okupljanje naprdnjačkog fan kluba, odsek oranje po geostraktičkim nebesima. Elem, mogao izašli ste vi iz Titine partije, ali slabo hoće da izađe Titina partija iz vas, odnosno malko vam vonja to vaše srBstvo na titoistički prazilukaC. Tako da, kakav narod takva i vlast, kakva vlast takva nekako i crkva, kakva crkva takav i patrijarh što je to nešto kazo, kako to vi prelepo rekoste. Povodom besnih limuzina, samo konstatujem očigledno odnosno što reče patrijarh Pavle, šta bi tek bilo da se nisu zavetovali na skromnost ako je ovako sa sve zavetom.
Inače skromna je moja pamet da bi mogla da dosegne na takve ingeniozne visine u kome vi što ste do juče nosili Vučićevu sliku u novčaniku nekome pričate da je kao naprdnjački bot, a da ste pri tome vi patriJote u naprdnjaci, jedno te isto samo u dve verzije...
Preporuke:
0
4
43 četvrtak, 07 februar 2019 21:49
Spiridon
@ itd ili...

da je Patrijarh više nego jasno kazo


Pretpostavljam da ste hteli da kažete, da je patrijarh više nego jasno kazao, ili sam se prevario...?!
Preporuke:
0
3
44 četvrtak, 07 februar 2019 22:01
itd ili ...2
Spiridona za Patrijarha!


šalim se naravno!

ali stvarno ne razumem vaše baba Vanga komentare ko je odakle iz čijeg šinjela? da niste vi onaj Trgovčević, kome se javlja?
Preporuke:
3
0
45 četvrtak, 07 februar 2019 22:52
Spiridon
itd ili ...

Spiridona za Patrijarha!


ali stvarno ne razumem vaše baba Vanga komentare ko je odakle iz čijeg šinjela? da niste vi onaj Trgovčević, kome se javlja?


Ja još manje vas razumem, pošto mi se čini da ste hteli da kažete Spiridona za patrijarha valjda, ili je to samo dobra stara patriJotska pamet, odsek kazo ja njemu, a onda on kazo meni...?!!
Inače hvala na pitanju, ostalo mi od malih nogu da nanjušim Titine čim progovore, valjda taj gejačko-lumpenroreterski vonj se oseća...
Preporuke:
0
4
46 četvrtak, 07 februar 2019 23:32
Lav
A šta bi sa lavovskom borbom AV?
Preporuke:
0
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner